HTML

2024.06.23. 21:13 ramequin

Már az értékelés felével kész vagyok, úgyhogy akkor most azt is megírom, hogy az anyámtól ma meghallgattam, hogy szegény gyereknek olyan dolgokat mondunk el, amit egy egyetemista korúnak lehetne és szegényt miért nem hagyjuk meg gyereknek, mert a víz forráspontjáról is miért tud (azért, mert megtalálta a fiókban a húshőmérőt, amit a dobostorta készítéshez vettem és ki akarta próbálni, de hirtelenjében nem volt kedvem összedobni egy dobostortát, meg bélszínt sem sütni - úgysem eszem húst mostanában) , meg arról, hogy (a Föld nem lapos) létezik Észak- és Dél-Amerika és hogy mik azok az ikerszavak (az azonos, és különböző tövű csoportosításukba nem mentünk bele). 

Az egész egyébként onnan indult, hogy elmeséltem, hogy a gyereknek őszintén válaszoltam arra a kérdésére, hogy előfordulhat-e olyan, hogy valakinek nem gyógyul be egy sebe. 

 

Egyébként:

- víz forráspontja:  7. osztály

- ikerszavak: 6. osztály

- kontinensek: 6. osztály

 

komment

süti beállítások módosítása