HTML

Keep calm, because it’s my birthday!

2020.08.05. 20:33 ramequin

  1. füge. áfonya. málna
  2. van egy lakásom
  3. jól fizető munkám (bár ők most épp nem fizetnek)
  4. kocsim (jó, a cégé, pasimé. Enyém)
  5. vicces kollégák
  6. remek barátok. inspirálnak, felráznak, megnevettetnek. vannak
  7. két jegygyűrűm. ugyanattól a pasitól. mondjuk másnak is van már tőle, meg gyerekei (az nekem nincs egy van)
  8. a családom.nehéz eset minden tagja. de az enyém. ezt meg kellett tanulnom elfogadni és értékelni
  9. a sport. amit sokáig dafke nem, most meg határozottan igen. már ha eljutok
  10. vannak terveim. célkitűzéseim
  11. tanultam, sokat. (de nem eleget)
  12. Fifis viccen bármikor nevetek
  13. ültem Forma1es autóban (nem is jó)
  14. láttam a Mona Lisát, a Sagrada Famíliát, Anne Frank rejtekhelyét és még egy csomó klassz helyen jártam
  15. a súlyom egy kolléganő szerint meghaladja az ideális női súlyt. viszont az én férjem sose fog szandált zoknival hordani a gyermekem igen!!!! (De egy bizonyos kor utàn nem)
  16. egész sok testrészemmel kibékültem már
  17. beszélek angolul, spanyolul és franciául (a spanyol már nem enyhe nagyképűség) hollandul próbálkozom, de még mindig nem én állok nyerésre.
  18. szeretek főzni. sütni még jobban
  19. Zola, Zafón, Moore, Nesbo…könyvek, könyvek, könyvek
  20. autóvezetés 
  21. dobostorta vaníliafagyival. mogyorókrémes fagyi.  mogyorókrémes túró rudi. jelenleg tejföl, de ez kevésbé az én választásom. szénhidrát minden mennyiségben :/
  22. a fiatalember, aki küzd, bár nem tudja miért (én meg azt nem, hogy minek)valaki, aki hisz bennem.
  23. a papám tanácsai…
  24. akkor veszek Túró Rudit, amikor akarok
  25. színház.
  26. tapasztalatom, hogy mi az, amit többet nem. (persze úgyis). elképzelésem, hogy mit és hogyan igen (persze úgysem)
  27. szívszerelmek,akikkel a kollégák cukkolhatnak és fluffy fiúk, gy.s.a. gy.f.a
  28. Play Hard – David Guetta. meg Avicii – Wake me upThe turtles: Happy together  Hozier: Work song Blahalouisiana-Ahol összeér. Radiohead - Creap, Coldplay - Green eyes. Erdőszélén házikó Papegaaitje leef je nog
  29. sajtos-tejfölös tészta (tiltólistás)
  30. abbahagytam a gyógyszereket (ma csak egy fél pizzát –tiltólistás- ettem meg, de azt kizárólag szakmai célokból)
  31. kutya (méretét tekintve inkább macska)
  32. már nem hiszek a fehér lovon ülő hercegben, a fogyasztószerekben, a mellnövelőkben, abban, hogy a fekete mindenkinek jól áll. a tündérmesékben igen.
  33. néha önsajnálok. de tudom, hogy kerek az életem.
  34. crema catalana es l.vuitton. meg cider. laktózmentes joghurt. 
  35. I’m a legion.
  36. nettó 11, bruttó 13 óra körbetekertem a Balatont. Szakadó esőben. I’m a hero.
  37. Ik ben blij
  38. a legújabb hobbim az evés és a város/ország/egyéb országok pelenkázós mosdóinak játszótereinek felfedezése.
  39. semennyire sem hiányzik dolgozni.
  40. időpontom van nőgyógyàsz-onkológushoz. Fck. 

komment

süti beállítások módosítása